czwartek, 14 kwietnia 2016

DELIA HYBRID GEL - NR 23 z kwiatkami :-)

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać lakier w pięknym różowym kolorze. Jest to lakier firmy Delia z serii lakierów hybrydowych HYBRID GEL o numerze 23 i nazwie GŁĘBOKI RÓŻ. Do zdobienia użyłam naklejek wodnych na paznokcie.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:









 
Do zdobienia użyłam: 
- lakier firmy Delia z serii Hybrid Gel o numerze 23 i nazwie głęboki róż, to piękny odcień koloru różowego, do pełnego krycia potrzebna mi była tylko jedna warstwa, lakier znajdziecie --> tutaj,
Lakiery możecie również kupić na allegro --> tutaj, gdzie dostawa inpostem to tylko 3,94 zł.

- naklejki wodne ze wzrokiem kwiatowym.

Arkusz naklejek wodnych prezentuje się następująco: 

Jak się Wam podoba moje zdobienie ? lubicie naklejki w kształcie kwiatów ? bo ja bardzo, pięknie się prezentują na paznokciach. 

13 komentarzy:

  1. Idealny kolor! Szukam takiego. Bardzo lubię kosmetyki Delia.
    Śliczne pazurki i uroczy motyw kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki !
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co z wynikami konkursu ?

      Usuń
    2. zgodnie z regulaminem mam na to 10 dni, minęły 3 ;-)

      Usuń
  3. Piękne sa te naklejki :) szkoda ze ja nie umiem tak dbac o moje paznokcie i zawssze oddaje sie w rece kosmetyczki :)
    Zapraszam do mnie :) Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam, że Delia w swoim asortymencie ma lakiery do paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie sobie przypomniałam, że mam lakier hybrydowy w bardzo zbliżonym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor :).

    Zapisując się na Twoje candy na drugi dzień wyruszyłam na obchód drogerii ale nigdzie nie mają naklejek wodnych na paznokcie ... Zostaje mi jeszcze jeden sklep, w którym wiem, że mają materiały do zdobienia tylko czy będą mieć ten ... O tym się przekonam we wtorek :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor :) szczególnie łądnie prezentuje się na jaśniejszych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uiwlebiam lakiery Delia, a ten kolorek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń