poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Hean nr 271 - recenzja + zdobienie

Witajcie
Chcę Wam dzisiaj pokazać ostatni lakier do paznokci, który otrzymałam do testowania w ramach II edycji akcji Testuj Hean z Nails Revolutions. Jest to lakier z limitowanej edycji Jungle Collection i ma numerek 271, to delikatny odcień różu z bardzo maleńkimi drobinkami. Mimo, że kolor różowy na paznokciach nie jest moim ulubionym, to jednak ten skradł moje serce całkowicie, a właściwie to moje paznokcie.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć solo, później poczytacie moją opinię, a na zakończenie przydługiego posta ( zaopatrzcie się w kawę ) w nagrodę za wytrwałość zobaczycie zdobienie. Miłej lektury.














 
Lakiery Hean nr 271

Dane techniczne:

- kolor (nazwa/numer): kolor różowy, edycja limitowana Jungle Collection, nr 271

- wykończenie: kremowe z delikatnymi drobinkami

- konsystencja:
rzadka jak zwykły lakier,

- krycie: dwie warstwy, jedna grubsza, druga cieńsza,

- zmywanie: bez problemu,

- trwałość na paznokciach: po 5 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,

- pędzelek: zwykły, typowy, zakończony na prosto,

- pojemność: 7 ml,

- cena: 7,99 zł

- dostępność: sklep internetowy --> Hean

Moja opinia
Lakier o którym dzisiaj mowa to lakier firmy Hean z limitowanej edycji Jungle Collecion i jego numer to 271. Produkt mieszka sobie w przezroczystej butelce w kształcie prostopadłościanu. Butelka jest przezroczysta, dzięki temu widzimy kolorek oraz ilość produktu, który nam pozostał. Zakrętka jest biała i skrywa w sobie pędzelek, który jest zwykły, cienki, standardowy, zakończony na prosto. Konsystencja lakieru do paznokci jest rzadka, typowa dla lakieru do paznokci. Bardzo dobrze daje się prowadzić po paznokciu, nie ucieka z płytki paznokcia. Podczas malowania nie powstają nierówności, smugi czy bąbelki. Drobinki brokatu widoczne są w lakierze, jednak nie utrudniają one malowania. Do pełnego krycia, które widzicie na zdjęciu konieczne jest nałożenie dwóch warstw, jednej grubszej, drugiej cieńszej. Lakier ma piękny delikatny różowy kolorek, delikatne drobinki brokatu, które nadają ślicznego wyglądu. Dzięki temu wykończeniu lakier bardzo mnie urzekł, wspominałam już o tym, że kolor różowy nie jest moim ulubionym, chociaż często gości na moich paznokciach, to ten osobnik, będzie na nich często, szczególnie teraz wiosną oraz latem, będzie się pięknie komponował z opaloną skórą. 
Lakier wysycha dosyć szybko, nakładałam bez problemu jedna warstwa po drugiej i nic się nie dobrego nie działo. Trwałość lakieru na moich paznokciach to około 5 dni. Jeśli macie ochotę na odrobinę słodkości na Waszych pazurkach to zachęcam Was do zakupu tego kolorku, ponieważ po pomalowaniu nim paznokci macie dobry humor gwarantowany. 
 
A teraz na zakończenie zapraszam Was na zdobienie, gdzie ten właśnie lakier posłużył mi za bazę.












Do zdobienia użyłam: 
- lakier Hean nr 271, z serii Jungle Collection, całą kolekcję znajdziecie --> tutaj, powiem Wam tylko tyle że kolekcja jest świetna, mam kilka kolorków i szczerze mówiąc ciągle mi mało ;-), tylko nikomu o tym nie mówcie ...
- naklejki wodne o symbolu BLE903.

Arkusz naklejek wodnych prezentuje się następująco: 


Jak Wam się podoba sam lakier ? a zdobienie ? Bardziej podoba się Wam sam kolor czy z imitacją french-a za pomocą naklejek wodnych ?

8 komentarzy:

  1. Ta koronka jest przesłodka :) A koloor lakieru obledny :)) Podziwiam Cie ze dajesz rade funkcjonowac z takim ksztaltem paznokcia :) Szacuuneczek :)

    Zapraszam do mnie :) Zaobserwuj, a na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdobienie ;) bardzo dziewczęce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor i fajne, delikatne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń