czwartek, 28 kwietnia 2016

Hean nr 878 w towarzystwie kwiatów

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem, które wykonałam w ramach II edycji akcji Testuj Hean z Nails Revolutions, która kończy się już za dwa dni. Chociaż na moim blogu pojawiło się już podsumowanie akcji ( znajdziecie je --> tutaj ), to jednak poprzez zawirowania II edycja została przedłużona do końca kwietnia w związku z tym, postanowiłam Wam pokazać mój ulubiony kolor fioletowy w jeszcze jednym wydaniu, tym razem typowo wiosennym, bo w towarzystwie kwiatów.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:










Do zdobienia użyłam:
- lakier Hean z pastelowej kolekcji o numerze 878, którego znajdziecie --> tutaj,
- naklejki wodne na całe paznokcie.

Arkusz naklejek wodnych prezentuje się następująco:

Jak Wam się podoba moje mani ? Mam nadzieję że da ono radę przywołać trochę cieplejszego powietrza, bo póki co u mnie strasznie zimno i przesilenie wiosenne daje się we znaki :-(, byle do lata.

11 komentarzy:

  1. Połączenie piekniaka z naklejkami ~ b.o.s.k.i.e :) nie wierze, ze ta edycja juz sie konczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem nieźle wygląda to połączenie - naklejki + ten delikatny fiolet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny lakier bazowy i idealnie dopasowane naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo :) pazurki wykonane po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń