wtorek, 5 kwietnia 2016

neonowy Hean nr 891 + watermarble naklejkowe :-)

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie z watermarble bez brudzenia, czyli naklejki wodne z wzorkiem watermarble. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć: 














Do zdobienia użyłam:
- lakier Hean nr 891 z nowej neonowej kolekcji, którego znajdziecie --> tutaj,
- naklejki wodne.

Arkusz naklejek prezentuje się następująco: 

Zdobienie powstało w ramach II edycji akcji  Testuj Hean z Nails Revolutions :-).

Jak się Wam podoba ten neon ? bo ja jestem pod wrażeniem :-) 

11 komentarzy:

  1. Kolor lakieru jest przepiękny. Ciekawe jak z kryciem ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor dla neonoholiczek :) A udawane marble to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczysty, bardzo ładny odcień zieleni :) Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super neonek! Świetny wynalazek te naklejki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, ale nie miałabym do czego tak malować paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki neon musi koniecznie u mnie zagościć. Cudne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mega kolor :) I jak fajnie wykorzystałaś naklejki:)

    OdpowiedzUsuń