czwartek, 7 kwietnia 2016

nowości marca :-)

Witajcie
Dzisiaj chcę Wam pokazać co do mnie dotarło w miesiącu marcu czyli będę się chwalić.

Na początek zakupy z czeskiego Cieszyna, dzięki uprzejmości koleżanki z pracy męża :-)

 - dwa żele i balsam z mojego zamówienia

- lakiery w ramach prezentu na dzień kobiet 

Prezent z delegacji męża:


Prezent urodzinowy ode mnie dla mnie ( korzystając z promocji ) pudełka beGlossy



Paczuszka ambasadorska od Hean, już ją Wam pokazywałam w osobnym poście:
 
Zakupy od Hean w ramach bycia ambasadorką:


Zakupy w Rossmanie

Wysłałam męża po jeden lakier, przywiózł cztery

Mój prezent urodzinowy od męża i dziewczynek

Moje zakupy:

- zakupy w sklepie internetowym Donegal


Moje przesyłki współpracowe:
- moje zakupy + przesyłka współpracowa od Imperium piękności pl

 - przesyłka współpracowa od Homedelight, wiecie że firma sprzedaje również na allegro ? zapraszam Was --> tutaj,

 - przesyłka współpracowa od Sophin Polska

 - przesyłka współpracowa od Donegal, dziękuję :-)

Jak tam Wasze kolekcje, powiększyły się w marcu ?

13 komentarzy:

  1. Wow! Jak zwykle powalasz ilością lakierów :) Część chętnie przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy Ty to wszystko zużyjesz? Wow, Mega ilość samych pięknośći :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko,jestem pod wrazeniem ilosci tych nowości

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo lakierów nazbierałaś. Teraz tylko oglądać twoje dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, ile nowości. Jestem ciekawa tych lakierów :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały mąż, który kupuje lakiery :D No moje zbiory też się trochę powiększyły w marcu, ale nie aż tak :D Zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. i znow lakierów do końca życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, Twoja kolekcja lakierów musi być ogromna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń