sobota, 16 kwietnia 2016

top ZILA nr 133 na niebieskiej bazie Hean nr 197

Witajcie
Dzisiaj zapraszam Was na mani z wykorzystaniem topu z drobinkami od ZILA o numerze 133. Mieliście już okazję zobaczyć top na białej bazie --> tutaj, a dzisiaj chciałam Wam pokazać jak prezentuje się na niebieskiej bazie. Bazę stanowi lakier firmy Hean o numerze 197 w niebieskim kolorze. 

Zapraszam:
















Do zdobienia użyłam:
- lakier bazowy to lakier Hean w pięknym niebieskim kolorze, ma numer 197 ;-),
- top biżuteryjny z drobinkami z bezbarwną bazą od firmy ZILA, ma numer 133 i nazwę BLUE NIGHT, lakier znajdziecie --> tutaj,
- top przyspieszający wysychanie od Sally Hansen.

Biżuteryjny top nawierzchniowy otrzymałam do testów od 

https://drogeria.pl/

za co bardzo dziękuję.
Fakt ten nie wpływa na moją opinię o produkcie.

Jak się Wam podoba ten top ? Macie go w swojej kolekcji ? W jakim zestawieniu kolorystycznym chcielibyście go zobaczyć ?

13 komentarzy:

  1. Ładny top, na niebieskim wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Największa zmora to rozprowadzić te drobinki na całek powierzchni. Ciekawe jak Zila sobie radziła, bo z większością mam problem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier oraz top tworzą całkiem ciekawą całość :) Takiego niebieskiego jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie efekt na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądac Twoje pazurki. Przepięknie się prezentują !

    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier z Hean, śliczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda na niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń