środa, 11 maja 2016

ARUAL nr 12 z naklejkowym frenchem :-)

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem, które imituje nam french. Zawsze podobały mi się paznokcie z frenchem jednak sama nie umiem tradycyjnego frencha zrobić, to ratuję się naklejkami wodnymi i bardzo mi ta forma odpowiada :-).

Zapraszam do obejrzenia zdjęć: 












 
Do zdobienia użyłam:
- lakier firmy Arual o numerze 12 i nazwie Garnet :-), jest to piękny odcień koloru bordowego o bardzo dobrym kryciu i całkiem niezłej trwałości, znajdziecie go --> tutaj,
- naklejki wodne koronkowe.


Arkusz naklejek w kształcie koronki prezentuje się następująco:

Lakier otrzymałam do testów od firmy
http://www.e-arual.pl/

za pośrednictwem
za co bardzo dziękuję.

Zapraszam do odwiedzin strony znajdziecie tam nie tylko lakiery do paznokci ale również inne kosmetyki.

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym frenczem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się efekt jaki tworzą naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te koronki świetnie dopełniają całe mani. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko :) podoba mi się, bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł na frencza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze te naklejki <3

    OdpowiedzUsuń