środa, 25 maja 2016

french ? na lakierze Hybrid Gel firmy Delia nr 20

Witajcie
Bohaterem dzisiejszego posta jest lakier do paznokci z serii Hybrid Gel firmy Delia, który nie wymaga utwardzenia w lampie, a efekt żelowy uzyskujemy przez nałożenie bezbarwnego top coat-u. Natomiast udawany french uzyskałam za pomocą naklejek wodnych w formie koronek. Jak zapewne wiecie, bardzo lubię french ale niestety mam do niego dwie lewe ręce, więc staram się ratować w inny sposób.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:











 
Do zdobienia użyłam:

- lakier Hybrid Gel firmy Delia o numerze 20 i nazwie ivory, w pięknym delikatnym kolorze nude, nadającym się na każdą okazję, nadaje dłoniom zadbany wygląd, znajdziecie go --> tutaj,
- naklejki wodne w formie koronki.

Arkusz naklejek prezentuje się następująco:

Lakier otrzymałam do testów od
http://homedelight.pl/
za co bardzo dziękuję

Jak się Wam podoba kolorek lakieru ? a moja imitacja frencha ? macie lakiery z serii Hybrid Gel firmy Delia w swojej kolekcji ?


9 komentarzy:

  1. Te koronki świetnie się prezentują na tym lakierze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowy pomysł na frencha! Świetnie wygląda czarna koronka na nudziaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii lakierów nie mam, ale ten kolorek, który pokazujesz jest bardzo ładny. Twoja wersja french manicure wygląda super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemny kolor i super french:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł żeby użyć naklejek jako frencha :D podoba mi się ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie by to wyglądało na wszystkich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek bardzo mi się podoba ;) kiedyś nie lubiłam takich bladziuchów , ale ostatnio się z nimi zaprzyjaźniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na wykorzystanie naklejek :)

    OdpowiedzUsuń