niedziela, 29 maja 2016

niebieski Sophin nr 241 w towarzystwie naklejek wodnych

Witajcie
Dzisiaj zapraszam Was na kolejne zdobienie z wykorzystaniem naklejek wodnych, tym razem są to naklejki bardzo skromne, w kolorze czarnym. Całe mani należy do grupy mniej rzucających się w oczy, aczkolwiek ze względu na piękny odcień koloru niebieskiego może zwracać uwagę.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:












Do zdobienia użyłam:
- lakier firmy Sophin w pięknym niebieskim kolorze o numerze 241, pełne krycie widoczne na zdjęciach uzyskujemy po nałożeniu dwóch cienkich warstw, lakier znajdziecie --> tutaj
- naklejki wodne.

Arkusz naklejek wodnych prezentuje się następująco:

Lakier otrzymałam do testów od
za co bardzo serdecznie dziękuję.

Jak się Wam podoba moje mani ? Lubicie mniej wyraźne zdobienia, czy bardziej rzucające się w oczy ?

7 komentarzy:

  1. Ekstra kolor, ale naklejki nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszelakie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor całkiem ładny, taki nieco przydymiony (tak oceniam go po zdjęciach). Co do zdobień przeważnie sięgam po bardziej widoczne, choć to wszystko tak naprawdę zależy od humoru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolorek lakieru :)

    Ps. Zapraszam do siebie, na razie tylko post powitalny (dawniej Patrycja B.)

    OdpowiedzUsuń