sobota, 7 maja 2016

Sally Hansen 230 - Revobluetion i naklejki wodne

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem naklejkowym. Znowu padło na naklejki całopaznokciowe, ale to ostatnio dla mnie najwygodniejsza i najszybsza metoda zdobień paznokci.

Zapraszam do oglądania zdjęć i uprzedzam będzie ich sporo:
























Do zdobienia użyłam:
- lakier Sally Hansen z serii INSTA-DRI nr 320 o nazwie Revobluetion, którego znajdziecie --> tutaj
- biały lakier Golden Rose z serii Paris,
- naklejki wodne na całe paznokcie.

Arkusz naklejek wodnych prezentuje się następująco:

Lakier Sally Hansen otrzymałam do testów od firmy
http://evisage.pl/
 za co bardzo dziękuję.

W związku z tym mam również dla Was niespodziankę, jeśli podczas zakupów w niniejszym sklepie --> tutaj, użyjecie kodu z obrazka poniżej

wówczas otrzymacie 5 % rabatu na zakupy. Zapraszam do odwiedzin sklepu i do zakupów :-)

11 komentarzy:

  1. bardzo ładny odcień niebieskiego :) fajne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię naklejki ...ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda :)

    https://domatores.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne i proste zdobienie. Bardzo fajny niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze śliczne pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wzór. Jak dla mnie nieco łowicki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się zgrały te naklejki z kolorem lakieru SH

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne mani :) kolorki perfekcyjnie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor tej niebieskości! Naklejki bardzo ładnie grają z tym kolorem ;-)

    OdpowiedzUsuń