wtorek, 3 maja 2016

żółty Lovely i naklejki Nails Sticker

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was z przydługim postem, a to dlatego że nie mogłam się zdecydować które zdjęcia Wam pokazać i trochę się tego nazbierało. Więc kawa w dłoń i oglądamy :-). 

Zapraszam:
























Do zdobienia użyłam:
- lakier firmy Lovely Summer Beauties o numerze 4,
- biały lakier który posłużył mi za bazę pod naklejki to Golden Rose z serii Paris o numerze 
- naklejki na paznokcie, które przeznaczone są do paznokci żelowych i hybrydowych, którego otrzymałam do testów od Naklejki wodne na paznokcie - Nails Sticker , znajdziecie je - tutaj, naklejki mają numerek v68,

Arkusz naklejek, które użyłam do niniejszego zdobienia prezentuje się następująco:

Zapraszam Was na fanpage strony - tutaj, gdzie zobaczycie mnóstwo zdobień z użyciem ich naklejek.

Aplikację naklejek należy wykonać w następujących krokach: 
1. pomalowane paznokcie ( lakier musi być dobrze wyschnięty ),
2. przygotuj sobie miseczkę z wodą, nożyczki oraz naklejki,
3. dopasuj pojedynczą naklejkę do wybranego paznokcia, wytnij wybraną naklejkę, nie docinałam naklejki do paznokcia, zostawiłam je w kształcie prostokąta,
4. włóż naklejkę do wody i odlicz 20 sekund,
5. po upływie czasu wyjmij naklejkę z wody, delikatnie zdejmij naklejkę z białego kartonika i umieść na płytce paznokcia,
6. dopasuj naklejkę do paznokcia, wygładź delikatnie wszystkie nierówności,  ( gdy wystają Ci elementy naklejki poza paznokcie wówczas pędzelkiem zamoczonym w zmywaczu usuń nadmiar naklejki, ale zrób to bardzo delikatnie, żeby nie porwać naklejki ),
7. pokryj paznokcie lakierem nawierzchniowym ( ja nakładam grubszą warstwę, żeby pędzelek nie dotykał zbytnio naklejki, żeby jej nie rozpuścił ), zrób to delikatnie, bez mocnego dociskania pędzelka i GOTOWE :-)


Powiem Wam szczerze, że bardzo się obawiałam aplikacji tych naklejek, ale jeśli będziemy delikatni wówczas macie pewność, że naklejce nie zrobicie nic złego. 

Ja jestem zachwycona tym mani i sposobem aplikacji naklejek, polecam je Wam z czysty, sumieniem.

8 komentarzy:

  1. śliczne. w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :) a żółty to mój ulubiony kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię żółty na paznokciach :) Fajnie go połączyłaś z naklejkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie słoneczne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny ten żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie że na Twoich paznokciach wszystko będzie wyglądać ładnie :)

    OdpowiedzUsuń