środa, 15 czerwca 2016

Delia K12 oraz naklejki od Imperium Piękności Pl

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem pełnym energii, ze względu na kolor który został użyty do zdobienia, a mowa tutaj o lakierze firmy Delia o numerze K12 w pięknym intensywnym kolorze pomarańczy. Dodatkowo krateczka uzyskana za pomocą naklejek wodnych od ImperiumPięknościPl dodaje całemu mani niezwykłego uroku. Zresztą sami zobaczcie. Zapraszam:












Do zdobienia użyłam:
- lakier do paznokci firmy Delia nr K12, w pięknym pomarańczowym kolorze, pełne krycie uzyskujemy uwaga, uwaga, po nałożeniu jednej warstwy, zaskoczone ? bo ja bardzo,
- naklejki na całe paznokcie od ImperiumPięknościPl o numerze XX0105, znajdziecie je --> tutaj. Naklejki są świetne, jednak przy ich aplikacji trzeba zachować sporo ostrożności, chociaż szczerze mówiąc nie jest aż tak źle, dla mnie największy problem, to top który nakładam w celu zabezpieczenia naklejek, ponieważ mój rozmazuje naklejki.
 
Arkusz naklejek prezentuje się następująco:

Naklejki otrzymałam do testów od ImperiumPięknościPl za co bardzo dziękuję.

Lakier otrzymałam do testów od firmy

http://delia.pl/pl/

za co bardzo dziękuję.

Jak się Wam podoba moje mani ? Dodaje energii ?

8 komentarzy:

  1. Energetyczny, takie lubie :) Pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :) Muszę sobie sprawić te nakejki, bardzo mi się podoba ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jak i wzór na naklejkach super

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetnie prezentuje się to zdobienie - kolory mega ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze myslałam, że to wzorek ręcznie malowany :D

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam, że ten wzorek to naklejka stemplowa, bardzo fajne te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń