środa, 8 czerwca 2016

kwiaty na paznokciach z lakierami Wibo :-)

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie, które wykonałam niedawno na konkurs organizowany na fanpage Wibo. Nie zawsze pokazuję zdobienia konkursowe ale to przypadło mi bardzo do gustu, dlatego chcę Wam je pokazać.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć: 























Do zdobienia użyłam:
- lakier firmy Wibo z nowej serii Seasonal Hits o numerze 01,
- lakier firmy Wibo z nowej serii Seasonal Hits o numerze 02,
- lakier firmy Wibo z nowej serii Seasonal Hits o numerze 03,
- lakier firmy Wibo z nowej serii Seasonal Hits o numerze 04
- biały lakier bazowy,
- czarny lakier do stempli,
- płytka do stempli BP-L029, którą znajdziecie --> tutaj

Jak się Wam podoba moje kwieciste zdobienie ? Podoba się Wam kolekcja Seasonal Hits ?

13 komentarzy:

  1. Cudne zdobienie. Nie wiem czy wygrałaś czy nie, ale zdecydowanie nagroda za to Ci się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne letnie pazurki :) jak łąka albo ogród pełen kwiatów - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne pastelowe kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony kwiatowy wzór ;) bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie - po prostu arcydzieło ;)

    OdpowiedzUsuń