poniedziałek, 13 czerwca 2016

Merz Spezial Dragee - zapowiedź

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was z zapowiedzią ;-) Za około 3 miesiące na moim blogu pojawi się recenzja suplementu diety na zdrową skórę, włosy i paznokcie. Nie często zdarzają się na moim blogu tego typu recenzje, jednak przyznam szczerze, że taka kuracja mi się przyda ;-). 
Mowa tutaj o Merz Spezial Dragee.

Zapraszam do zapoznania się z produktem bliżej.

Moja kuracja będzie trwała 3 miesiące, dlatego też otrzymałam 3 opakowania ( jedno opakowanie wystarczy na 30 dni ).

 Buteleczka skrywa 60 tabletek.

Całe szczęście tabletki nie są za duże, więc nie ma problemu z połykaniem.

Produkt otrzymałam do testów za pośrednictwem Pani Ewy z
http://www.com-and-media.pl/
za co bardzo dziękuję.


Macie doświadczenie z tym suplementem ? Stosujecie takie wspomagacze urody ?

5 komentarzy:

  1. Udanego testowania! Ja stosowałam swego czasu i u mnie się b. dobrze sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze "wspomagaczy" urody to kiedyś jedynie skrzyp polny zażywałam ;-) Ciekawe czy ten suplement się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety zaczął boleć brzuch po 3tygodniach i przerwałam stosowanie. Jednak paznokcie miałam mega twarde oraz skóra wyglądała lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama keidys uzywala i byla zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tym tabletkom wzmocniłam sobie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń