piątek, 3 czerwca 2016

palmy czyli wakacyjne mani

Witajcie
Chciałam Wam dzisiaj pokazać zdobienie, które wykonałam na jeden z konkursów, gdzie tematyką były wakacyjne paznokcie. Jako że sama nie byłam pod palmami, jednak dla większości osób to właśnie palmy kojarzą się z wakacjami dlatego wylądowały one na moich paznokciach.

Jeszcze kilka dni i wracam do Was z nowościami oraz większą ilością recenzji i nie tylko.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:














Do zdobienia użyłam naklejek wodnych pochodzących z niniejszego arkusza:

Arkusz naklejek pochodzi ze sklepu BPS i znajdziecie go --> tutaj, obecnie w świetnej cenie 1,53$.

Jeśli podczas zakupów w sklepie BPS użyjecie kodu z obrazka poniżej, wówczas cena nieprzecenionych produktów zmniejszy się o 10 %.

 Jak się Wam podoba moje wakacyjne mani ? Często nosicie palmy na paznokciach ?

9 komentarzy:

  1. Ha! Akurat dziś mam też palmy na paznokciach, i też naklejki z BPS ale inny wzór :) Ciekawa jestem jakie jakościowo są Twoje naklejki, bo moje (# 26094) są strasznie cienkie i zawijają się zanim uda się je ułożyć na paznokciu :/ Piękne mani stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdobienie! Wieczór pod palmami! ;-) Jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdobienie, bardzo podoba mi się kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie wakacyjne klimaty na paznokciach ;) mam tez naklejki z palmami, pewnie niedługo wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Cudownie to wyszło! Marzą mi się takie piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń