poniedziałek, 20 czerwca 2016

Projekt u Elizy II - tydzień 2

Witajcie
Z opóźnieniem i przygodami udało mi się opublikować post w ramach projektu u Elizy II z tygodnia drugiego,

gdzie tematem przewodnim był chevron. Moje mani miało wyglądać zupełnie inaczej, ale ze względu na niezbyt przyjemne okoliczności o których niektórzy wiedzą ( w skrócie spadł nam sufit na poddaszu w jednym z pokoi ) miałam ograniczone możliwości czasowe i nie tylko. Jednak i tak jestem zadowolona, że cokolwiek udało mi się zmalować. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:













Do zdobienia użyłam:
- różowy lakier do paznokci firmy Uroda Make-up nr 17L o nazwie Light Pink, którego znajdziecie --> tutaj,
- fioletowy lakier do paznokci firmy Uroda Make-up nr 01L o nazwie Violet, znajdziecie go --> tutaj
- bezbarwny lakier firmy Uroda Make-up ze złotym drobnym brokatem, imitujący efekt syrenki o nazwie White Mermaid o numerze 16L, znajdziecie go --> tutaj,
- nitki do zdobień, dzięki którym uzyskałam wzór chevron, który imituje frencha.


Lakiery otrzymałam do testów od
http://www.urodapolska.eu/
za co bardzo dziękuję.

Co prawda moje zdobienie jest tylko w niewielkim stopniu chevronem ale jest :-) Jak się Wam podoba ?

2 komentarze:

  1. Świetne połączenie tych lakierów, efekt super ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://podobiektywemkaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń