sobota, 25 czerwca 2016

Projekt u Elizy II - tydzień 3

Witajcie
Przychodzę dzisiaj do Was z postem w ramach kolejnego tygodnia projektu paznokciowego u Elizy II, gdzie tematem trzeciego tygodnia jest saran wrap. 

Muszę się Wam przyznać, że tą metodą pierwszy raz wykonałam paznokcie. Jestem nią zachwycona a właściwie efektem jaki można dzięki niej uzyskać. Do tego celu wystarczą dwa lakiery do paznokci, najlepiej w kolorach kontrastowych oraz kawałek folii spożywczej.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:












Do wykonania użyłam:
- lakier firmy Deni carte o numerze 81, w pięknym śliwkowym kolorze, który rewelacyjnie nakłada się na paznokcie, kryje po dwóch warstwach i pięknie prezentuje się na paznokciach,
- lakier firmy Golden Rose z serii Paris o numerze 04, to najlepsza biel jaką do tej pory testowałam na swoich paznokciach,
- kawałek przezroczystej folii spożywczej.

Jak się Wam podoba moje mani ? mnie bardzo. Teraz częściej na moich paznokciach będą gościć saran wrap-y. U Was sprawdziła się ta metoda zdobienia ?

13 komentarzy:

  1. Ja też pierwszy raz robiłam saran wrap na projekt i zakochałam się w tej metodzie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny efekt :). Ja nie zdobiłam tą metodą pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mi też odpowiada tą metodą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mi też odpowiada tą metodą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, że możesz,brać udział w projekcie. Super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez pierwszy raz robiłam saran ... fajnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w tym tygodniu również fioletowo :) Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm... jak dla mnie trochę za dużo tego białego lakieru, ja bym dała mnie :) Ale i tak ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda :) nie wiedzialam, że można coś takiego wyczarować w tak prosty sposób :)

    OdpowiedzUsuń