czwartek, 30 czerwca 2016

TISANE - balsamik do ust - recenzja

Witajcie
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić swoją opinią na temat balsamiku do ust dla dzieci firmy Tisane. 
Oczywiście może go używać każdy jeśli tylko ukończył rok swojego życia. U mnie świetnie się złożyło, ponieważ produkt został przetestowany przez 3 osoby, mnie i moje córeczki bliźniaczki :-). 

Zapraszam do zapoznania się z moją opinią. Na początek przedstawiam Wam produkt w takiej postaci w jakiej go otrzymałam czyli w kartoniku:

Kartonik kryje w sobie maleńki plastikowy słoiczek:

Na kartoniku znajduje się spora ilość informacji:
- przeznaczenie produktu
- kosmetyk jest naturalny i zawiera sporą ilość składników pielęgnacyjnych
- a także szczegółowy skład dla zainteresowanych
Słoiczek ma pojemność 4,9 g
W słoiczku znajduje się pielęgnacyjny balsam w kolorze miodowym:

Moja opinia
Jak już zdążyliście się zorientować bohaterem dzisiejszej recenzji jest balsamik do ust od firmy Tisane. Wcześniej wspomniałam, że produkt testowałam razem z córkami. Fajnie się złożyło, że produkt otrzymałam w listopadzie, więc idealnie do stosowania na zimę, ale teraz również stosujemy go od czasu do czasu. Jego wydajność jest ogromna chociaż to takie niepozorne maleństwo. Aplikacja produktu odbywa się za pomocą palca, dla mnie to nie problem ponieważ najczęściej był on przez nas stosowany przed wyjściem z domu, poza tym nakładałam produkt dziewczynkom ja, bo wcześniej by go zjadły niż byśmy go przetestowały ;-). Bez problemu nabiera się go na palce, a potem aplikuje na usta. Rozprowadza się również bez problemu i pozostawia miłe uczucie nawilżenia na ustach, nie skleja ust, nie tworzy tłustego filmu na ustach, usta wyglądają jakby były lekko mokre, jednak są dobrze natłuszczone i zabezpieczone zarówno przed mrozem, wiatrem jak i słońcem. Balsam ma delikatny zapach, który po aplikacji zanika i lekko słodki smak, który kojarzy mi się z miodem. Moje dziewczynki bardzo chętnie używały produktu, nawet same przypominały że trzeba się posmarować przed wyjściem z domu, często też w domu chciały żeby użyć produktu. Produkt nie wywołał u nas uczulenia, podrażnień czy zaczerwienień. Sprawdził się doskonale i już wiem na pewno, że jak tylko dobije dna to na nowo zagości u nas w domu ponieważ jest idealny :-). Polecam Wam go z czystym sumieniem.

Produkt otrzymałam do testów za pośrednictwem Pani Ani 


za co bardzo serdecznie dziękuję.
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Miałyście okazję testować ten produkt? Jesteście zadowolone ?

4 komentarze:

  1. fajny skład, używałam wersji podstawowej i była super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze opakowanie i ciekawy skład, chętne bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny był ten balsamik :-)

    OdpowiedzUsuń