piątek, 1 lipca 2016

naklejki od www.facetka.com o numerze FN088

Witajcie
Zapraszam Was dzisiaj na post ze zdobieniem do wykonania którego użyłam naklejek na paznokcie pochodzących ze strony www.facetka.com .

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:














Do zdobienia użyłam:
- lakier do paznokci firmy Sally Hansen z serii Extreme Wear o numerze 440 i nazwie orchid around, w pięknym różowo-fioletowym kolorze z delikatnym shimmerem :-),
- naklejki do paznokci ze strony www.facetka.com, arkusz ma numer FN088, powyższy arkusz oraz ogrom innych wzorów znajdziecie  --> tutaj.

Arkusz prezentuje się następująco:

W skrócie napiszę Wam jak aplikowałam naklejki:
- pomalowałam paznokcie lakierem bazowym,
- na wybrane paznokcie nałożyłam dwie warstwy białego lakieru, na pozostałe nałożyłam dwie warstwy lakieru Sally Hansen,
- następnie wycięłam dwie naklejki średniego rozmiaru z arkusza,
- zamoczyłam w miseczce z wodą i pozostawiłam na około 20 sekund,
- kiedy naklejka zaczęła odchodzić od folii delikatnie zaczęłam ją przesuwać i w nałożyłam na paznokieć pomalowany na biało, następnie dopasowałam aby nie było nierówności i zaczekałam aż naklejka lekko doschnie, 
- następnie pędzelkiem który maczałam w zmywaczu dopasowałam rozmiar naklejki do paznokcia ( robiłam to bardzo bardzo delikatnie, inaczej można zniszczyć naklejkę ),
- kiedy wszystko już dokładnie wyschło nałożyłam jedną warstwę lakieru nawierzchniowego,
- mani mamy gotowe :-).
Prosty, szybki a jakże efektowny sposób na piękne paznokcie :-).

Bardzo dziękuję za możliwość przetestowania tych cudownych naklejek, a dla Was też się niebawem coś znajdzie :-). Poproszę Was jeszcze o troszeczkę cierpliwości. Zapraszam Was na fanpage Facetka, tam znajdziecie mnóstwo inspiracji oraz informacje o nowościach.

Jaki się Wam podoba ? bo mnie bardzo :-) aż mi było bardzo żal zmywać te pazurki.

13 komentarzy:

  1. Jak zwykle pazurki cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popatrz, co za zbieg okoliczności. Też mam taki sam lakier, kupiłam na promocji w Rossmannie i też mam nim dziś pomalowane paznokcie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor ma ten lakier od Sally Hansen ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie prezentuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor i świetnie komponuje się z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze te naklejki, i ten róż <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i ta długość.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pazurki :) wyglądają jak pomalowane farbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki pasują idealnie do tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń