czwartek, 28 lipca 2016

olejek do kąpieli - VINTAGE BODY OIL - recenzja

Witajcie
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat olejku do kąpieli VINTAGE BODY OIL z olejem arganowym. Odkąd moja łazienka z wanną wróciła do pełnej używalności to staram się jak najczęściej korzystać z niej, przedkładam kąpiel w wannie nad prysznicem. Dlatego też coraz więcej specyfików umilających tę czynność gości w mojej łazience. 
Bohaterem dzisiejszej recenzji jest ten oto towarzysz długich i relaksujących kąpieli:


Jest to ogromna butelka o pojemności 500 ml, zamykana na klik ale również odkręcana ( nie pokaże Wam formy otwierania butelki ponieważ została uszkodzona podczas transportu, jednak nie wpływa to na jakość produktu oraz jego zawartość, ponieważ nic z butelki nie uciekło ). Butelka to lekko przezroczysty plastik, dzięki czemu wiemy ile produktu nam jeszcze zostało.

Z tyłu opakowania mamy informacje producenta:

a także składniki dla zainteresowanych:

Olejek zawiera: olej arganowy, ekstrakt z limonki oraz witaminę E. Za pomocą tych składników nasza skóra otrzymuje sporą dawkę nawilżenia, jest wypielęgnowana a nasze zmysły dostają spory zastrzyk odprężenia. 
Olejek można zastosować w dwojaki sposób, pierwszy z nich to zaaplikowanie płynu bezpośrednio do wanny, lejąc go pod strumień wody a drugi, gdzie możemy go nalać bezpośrednio na gąbkę i wmasować w ciało. Ja jednak wolę tradycyjną metodą używania olejków do kąpieli czyli wlewam do wanny. Bezpośrednio po wlaniu olejku rozchodzi się po łazience orzeźwiający, delikatny relaksujący zapach. Nie jest to typowy zapach limonki, jednak pewną nutę możemy tutaj wyczuć.

Konsystencja olejku jest dosyć rzadka, doskonale zlewa się on z wodą. Jest półprzezroczysty. Ma kolor lekko żółty, wchodzący w delikatny brąz. Sprawia że woda po jego zastosowaniu staje się miękka a kąpiel niezwykle przyjemna, delikatnie się pieni, nie barwi wody. Zapach jest orzeźwiający, a jednocześnie delikatny, nadaje nam energii na resztę wieczoru a jednocześnie pozwala się nam odprężyć. W łazience jest dosyć długo wyczuwalny, jednak na ciele dosyć szybko znika.

Po kąpieli nasza skóra jest nawilżona, delikatna w dotyku, nie ma na niej tłustego filmu, jest zadbana. Produkt mnie nie podrażnił, nie wywołał żadnego uczulenia ani zaczerwienienia, wręcz przeciwnie moja skóra nabrała zdrowego wyglądu, jest wygładzona, ujędrnioną, sprężysta. Zdecydowanie lepiej się prezentuje już po pierwszym użyciu.

Jeśli lubicie relaksujące kąpiele w wannie to ten produkt jest dla Was. Za ogromną butelkę o pojemności 500 ml zapłacicie 18,20 zł. Jak dla mnie cena idealna za taką pojemność oraz jakość, bardzo Wam polecam. Jeśli macie ochotę bliżej zapoznać się z produktem to zapraszam Was --> tutaj.

Produkt otrzymałam do testów do

za co bardzo serdecznie dziękuję.
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Macie ten olejek do kąpieli w swojej łazience ? A może polecicie jakiś produkt godny uwagi ?

3 komentarze:

  1. Zazdroszcze testów :)
    Dla mnie bardzo ważny jest zapach i na nim głównie się skupiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj biorę prysznic, ale z chęcią bym zaopatrzyła się w ten olejek :-)

    OdpowiedzUsuń