niedziela, 24 lipca 2016

Wakacje z ZuZulą - tydzień 2

Witajcie
Dzisiaj przyszła kolej na opublikowanie zdobienia, które wykonałam na projekt Wakacje z Zuzulą :-)


Tematem drugiego tygodnia są owoce. W moim wypadku miały to być śliwki, ale za żadne skarby nie mogę znaleźć mojej płytki owocowej i musiałam użyć naklejek wodnych z truskawkami, wyszło świeżo, owocowo i truskawkowo. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:

















Do zdobienia użyłam:
- lakier firmy Delia z najnowszej serii Tropical Juice o numerze TJ03, w pięknym intensywnym kolorze czerwieni z delikatnymi drobinkami, które imitują efekt syrenki, całą kolekcję lakierów TJ czyli 8 pięknych letnich kolorków znajdziecie --> tutaj,
- lakier Golden Rose z serii Paris w kolorze białym, który stanowił bazę pod naklejki,
- naklejki wodne o symbolu STZ-006.

Arkusz naklejek wodnych prezentuje się następująco:

Jak się Wam podobają moje truskaweczki ? Często nosicie owoce na pazurkach ?

7 komentarzy: