piątek, 29 lipca 2016

wyzwanie makijażowo-paznokciowe - tydzień 3

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem, które wykonałam w ramach projektu makijażowo-paznokciowego organizowanego przez Kociołek rozmaitości. Przyszła pora opublikować zdobienie w ramach trzeciego tygodnia.


Zapraszam do obejrzenia mojej propozycji zdobienia:



















Do zdobienia użyłam:
- lakier Colour Alike nr 526 (H) który użyłam jako bazę pod zdobienie,
- lakier Golden Rose z serii Nail Art o numerze 107, w kolorze srebrnym,
- płytka do stempli BP-36, która pochodzi ze sklepu Born Pretty Store, znajdziecie ją --> tutaj.

Jak się Wam podoba moje zdobienie ? Lubicie takie zestawienia kolorów ?

8 komentarzy:

  1. Świetne mani. Mam podobny lakier :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wzór ;) Ale ja srebro połączyła bym z innym kolorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, chociaż przy tych kolorach, wzorek jest mało widoczny, przynajmniej na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń