wtorek, 9 sierpnia 2016

kosmetyki do pielęgnacji twarzy - część 1

Witajcie
Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moim odkryciem, jeśli chodzi o pielęgnację moich ust. 


Będzie mowa o pomadce ochronnej firmy Golden Rose. Prezentuje się następująco:


Pomadka przeznaczona jest do ochrony ust w sezonie letnim ze względu na zawartość filtra SPF 20, ja jednak używałam jej już w każdych warunkach i we wszystkich sprawdza się doskonale. 

Pomadka zawiera aloes, masło shea, olejek ze słodkich migdałów oraz witaminę E, prawda że brzmi wspaniale. 

Pomadka ma kolor lekko pomarańczowy, bardzo delikatnie pachnie słodkimi migdałami.

 
Pomadka ta daje bardzo dobre nawilżenie ust, nie pozostawia na nich tłustej powłoki. Usta po jej użyciu są miękkie, delikatne, bardzo dobrze nawilżone, nie mają suchych skórek.

Jak już wcześniej wspomniałam, pomadkę używałam zarówno latem, gdzie świetnie nawilżała moje usta, zimą, gdzie świetnie chroniła moje usta przed mrozem i wiatrem, a także często zimą gdy już mocno grzały kaloryfery ( których nie mam, bo mam ogrzewanie podłogowe ) używałam jej na noc i moje usta przez cały dzień były bardzo dobrze nawilżone.

Polecam Wam tę pomadkę, zarówno ze względu na jej pozytywne działanie, ale również ze względu na cenę, która wynosi 6,90 zł za sztukę.

Post ten powstał w ramach akcji "opróżniamy kosmetyczki" która organizowana jest na portalu www.trustedcosmetics.pl. 


Bierzecie udział w akcji ? Polecacie jakiś produkt do ochrony ust ?

9 komentarzy:

  1. Ciekawa pomadka . zapraszam do mnie, znajdziesz tam informacje o mojej ulubionej pomadce z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej pomadki, ale z chęcią bym ją wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie kupię taką pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, uwielbiam pomadki, więc musze ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki GR, szkoda że bardzo ciężko mi na nie trafić stacjonarnie ;/

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie miałam jeszcze tej pomadki, ale zapowiada się bardzo ciekawie.
    Również biorę udział w tym wyzwaniu. Dodaję Twój blog do obserwowanych, żeby mieć na bieżąco pozostałe wpisy z tej serii (i nie tylko ;) ). Miłego weekendu życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety pomadka nie dla mnie, ponieważ jestem uczulona na wszystko co ma w sobie migdał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam 4 tender care i nie kupię na razie nic innego :)

    OdpowiedzUsuń