piątek, 16 września 2016

The 31 Day Nail Art Challenge 2016 - dzień 16

Witajcie
Dzisiejsze zdobienie, które wylądowało na moich pazurkach utrzymuje się w mojej ulubionej kolorystyce czyli we fioletach.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:




























Do zdobienia użyłam:
- lakier Delia nr R02 z serii Rose Collection, całą kolekcję znajdziecie --> tutaj,
- lakier Delia nr TJ05 o nazwie VIOLET z letniej kolekcji Tropical Juice, całą kolekcję znajdziecie --> tutaj,
- top nawierzchniowy od Deni carte, nadający efekt syrenki,
- naklejki szablony.

Arkusz szablonów prezentuje się następująco:


Ja użyłam szablonów do wykonania naklejek na paznokcie, nakleiłam szablon na matę, następnie nałożyłam grubszą warstwę lakieru i odkleiłam, odczekałam aż wyschnie, a potem nałożyłam bezbarwny lakier i znów czekałam aż wyschnie, potem naklejkę odkleiłam i przykleiłam na wyschnięte pomalowane paznokcie.

Jak się Wam podoba moje geometryczne zdobienie ?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentują :)
    Ja niestety mam dwie lewe ręce do malowania paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne, lubię geometrię na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. Geometryczne pazurki to coś co lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się oba lakiery Delii :)

    OdpowiedzUsuń