wtorek, 27 września 2016

The 31 Day Nail Art Challenge 2016 - dzień 27

Witajcie
Niemal na ostatni moment, ale jest. Udało mi się przygotować zdobienie nr 27 w ramach 31 dniowego wyzwania: "The 31 Day Nail Art Challenge 2016".


Zapraszam do obejrzenia zdjęć:


















Do zdobienia użyłam:
- lakier Golden Rose z serii Express Dry nr 86,
- naklejki wodne na całe paznokcie o symbolu C124, które znajdziecie --> tutaj.

Arkusz naklejek prezentuje się następująco:



Naklejki otrzymałam do testów od 


za co bardzo dziękuję.

Lubicie moro na paznokciach ?

6 komentarzy:

  1. moro mi kolorystycznie nie pasuje do lakieru ale jedno i drugie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam Cię poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do LBA! Więcej informacji na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń