czwartek, 8 września 2016

The 31 Day Nail Art Challenge 2016 - dzień 8

Witajcie
Dzisiaj kolejny post z kolejnym zdobieniem w ramach wyzwania, czyli pazurki metaliczne.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:
















Do zdobienia użyłam:
- lakier metaliczny w kolorze srebrnym firmy Vipera,
- naklejki wodne całopaznokciowe.

Arkusz naklejek wodnych prezentuje się następująco:


Lubicie motylki na paznokciach ? Nosicie na swoich paznokciach metaliczne lakiery ?

Pazurki powstały w ramach: "The 31 Day Nail Art Challenge 2016"


7 komentarzy:

  1. Ja taka kreatywna nie byłam tym razem :D Fajne ♥ Chciałąbym obejrzeć Twoją kolekcję naklejek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanim zjechałam niżej, pomyślałam: "o jak ładnie odbiły się te motylki, super! ciekawe co to za płytka" ... a tu zonk ;-D Naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kolor ;) nie dla mnie zupełnie :D

    OdpowiedzUsuń