poniedziałek, 31 października 2016

Projekt u Rainbow Lyll - tydzień 5

Witajcie
Dzisiaj szybko i na temat bo ma strasznie zabiegany dzień. Tematem kolejnego już przedostatniego tygodnia zabawy u Rainbow Lyll jest straszydło.  


W związku z tym, że nie przepadam za halloween postanowiłam postawić na mroczne pazurki, ale trochę z żartem. Dlatego na moich paznokciach zobaczycie ciemny lakier, oczyska oraz czarnego kota.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:













Do zdobienia użyłam:
- lakier do paznokci China Glaze o numerze 601 i nazwie Lubu Heels,


- naklejki wodne.

Arkusz naklejek przedstawia się następująco:


Jak się Wam podobają moje mroczne pazurki ?

Czekam na podsumowanie, aby zobaczyć Wasze pazurkowe upiory.

5 komentarzy:

  1. Jakie świetne naklejki *-* Ja jeszcze nigdy nie podjęłam się takiego wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczyska są straszne, w sam raz na Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  3. FSajne...i uwielbiam LUBU HEELS ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne straszydła. Lubu heels przepiękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubu Heels wygląda cudownie! :) Świetne zdobienie, kot wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń