niedziela, 2 października 2016

Projekt u Rainbow Lyll - tydzień nr 1

Witajcie
Chciałam Was dzisiaj zaprosić do udziału w wyzwaniu paznokciowym u Rainbow Lyll.

Tematy są różnorodne, więc każdy znajdzie coś dla siebie, przedstawiają się następująco:

 
O szczegółach wyzwania możecie przeczytać --> tutaj.

Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji paskowego szaleństwa:











Do zdobienia użyłam:
- lakier do paznokci firmy Golden Rose z serii Ice Chic o numerze 302, to neonowy odcień różu, którego znajdziecie --> tutaj,
- biały lakier do paznokci Golden Rose z serii Paris o numerze 04,
- naklejki wodne z chevronem.

Arkusz naklejek wodnych prezentuje się następująco:

 
Neonowe zdobienie na poprawę humoru w ten jesienną deszczową niedzielę.

Czy nosicie neonowe paznokcie jesienią czy te kolory rezerwujecie tylko na lato ?

12 komentarzy:

  1. Boskie te naklejki <3 Kolory totalnie moje :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się, i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo żywe kolory ;) Tak jeszcze wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kolory zdobień dopasowuję do nastroju, a nie do pory roku. Chociaż pora roku może mieć wpływ na nastrój :D
    Fajne ci wyszło to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory są bombowe! Prześliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, myślałam, że to sama malowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zbyt jaskrawe jak dla mnie ;D ale wykonanie bardzo łądne ;)

    OdpowiedzUsuń