sobota, 15 października 2016

Projekt u Rainbow Lyll - tydzień nr 3

Witajcie
Dzisiaj zapraszam Was na kolejne, już trzecie zdobienie w ramach projektu paznokciowego u Rainbow Lyll. 


Zapewne w tym tygodniu na paznokciach będą królewny, księżniczki, a ja lubię się wyróżniać, dlatego będąc na topie, na moich paznokciach zagościły minionki. 

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć:















Do wykonania zdobienia użyłam:
- lakier Colour Alike z serii All that shine o numerze 601 i nazwie Blue Bossa,
- naklejki wodne z minionkami.

Arkusz naklejek prezentuje się następująco:


Jak się Wam podobają moje minionki ;-)

5 komentarzy:

  1. Lakier bomba. Minionki? Niekoniecznie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram komentarz wyżej :) Lakier mi się podoba, ale minionki mi tutaj nie pasują ;) Albo po prostu ich nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny lakier ;) i widzę, że wygląd bloga się nieco zmienił :)

    OdpowiedzUsuń